Jag är trött på att få halvbra bilder. Därför vill jag köpa nytt. Egentligen skulle fullformat vara det ultimata. Det finns bara en liiten hake.. det är svindyrt. + att jag behöver köpa nya objektiv.

Såå, jag kommer inte köra med fullformat, det funkar bra utan (om man har en bra kamera vill säga). 
I alla fall, nu har jag en kamera på lån. Håkan i fotoklubben säljer sin Nikon D300 och jag ska testa den några dagar framöver. Även om jag inte köper den har jag i alla fall provat något nytt. 
(Observera: bilden nedan är tagen med mobilen på kameraskärmen..)

Idag tog jag och mamma en tur i skogen för att plocka Karljohan. Den nya korgen från Hajoms loppis passade utmärkt! (fick den på köpet när jag köpte en hushållsassistent för 60 kr). Jag säger som jag alltid har sagt: Hajoms loppis är en av de bästa dagarna på året. punkt. 

2 kommentarer

Hajomahav

27 Aug 2014 06:08

Hajom är bäst! :)

Svar: Ja efter hyssna är de bäst! :)Loppisar är de i alla fall bäst på, det kan jag ge er! ;)
Paulina

Hajomahav

27 Aug 2014 18:00

Fel fel! Hajom är bäst sedan hyssna! :)

Svar: Okej då. .,, allt för att göra mina läsare nöjda ;)
Paulina

Kommentera

Publiceras ej