Har ju glömt att skriva det, men min rumskompis har anlänt! Isabelle närmare bestämt. Riktigt skön tjej som verkar vara väldigt lik mig. Hela tiden stöter vi på saker som vi känner precis samma sak för och intressen som visar sig vara identiska. Precis som jag tycker hon det är skoj med fotografering och inredning. Men det är egentligen inte våra intressen som får oss att va så lika. Nej, det är våra tankesätt och värderingar. Det är så lustigt när vi hela tiden säger "åh men jag med!" Eller "grymt,  det är ju precis så jag känner!". En kväll när vi hade vårat "rumssnack" och berättade om vart vi skulle vilja ha vår praktik (missionsresan) visade det sig att båda vi två var oerhört sugna på usa. Tänk att få gå runt på gatorna i LA och berätta om jesus. Det vore nice. 
 
Ja så var det de här med bilder. Jag har tagit en del, men har inte haft tid att lägga över dem på datorn. Klockan har ofta gått förbi 12 innan jag kommer till sängen,, man vill inte missa en sekund här på götabro! 
 

1 kommentarer

BasquaseZetUncoogBirtierfuct

07 Mar 2019 12:17

Kluczem problemów macierzy http://elizabethsloans.co.uk/teoria-raid-6/ - RAID 6 są grupy dysków o określonej głowie w sterowniku, które przechowują dane z pozostałymi bitami, dzięki czemu utrata 1 lub 2 dysków nie niszczy informacji (mówimy tutaj ale o stanie raid 5 i 6). Dodatkowe bity – parzystość – umożliwiają odtworzenie utraconych informacji przez odczytywanie wszelkich informacjach z pozostałych dysków i zapisanie na dysku zastępczym.

Kłopot z RAID 5 liczy na owym, że dyski mają błędy odczytu. Napędy SATA są powszechnie określane z błędem odczytu błędów (URE) wynoszącym 10 ^ 14. Co oznacza, że raz na 200 000 000 sektorów dysk nie będzie mógł odczytać sektora.

Kommentera

Publiceras ej