Ibland går det ganska trögt med bloggandet måste jag erkänna, men jag har mina skäl. Som ni kanske har läst håller jag på att ta jägarexamen och i helgen fortsatte kursen. 09-16 läste vi om fåglar, lagen och annat trevligt som rör jakten. Efter det hade vi uppskrivningen,, jag klarade det! :) så nu är det bara uppskjutningen kvar sen är jag jägare! fett! nästa vecka ska vi skjuta lerduvor i simulator och sen blir det (riktigt) studsare & hagel. Tror jag ska öva lite med vårt luftgevär,, känns dock lite pluttigt.. haha. 
Inatt sov jag hos mormor & morfar, som på gamla dar. det var mysigt! hittade ett gammalt scehma som mormor gjort för att jag och matilda bråkade om vem som skulle sova i soffan resp. sängen när vi var små. det var min tur att sova i sängen.! Imorse när vi åt frukost tittade en liten ekorre fram under fågelautomaten. Och ännu en gång kan jag konstatera att jag ska bo i skogskanten på landet! Mina kära morföräldrar nedan.

Kommentera

Publiceras ej