Igår flög vi hem från Oahu och lämnade nyfunna vänner bakom oss. Det var sorligt, vi skulle gärna stannat längre. På flyget var det helt knäpptyst - tills jag och Linda kom in. Tror att det var tröttheten som gjorde att vi var så flummiga. Vi tog kort med flygvärdinnan och skrattade högt medans affärsgubbar och turister slängde arga blickar på oss. Jaja, vi hade kul iaf! 
 
Vi båda har hunnit tänka tillbaka på semester ett antal gånger och kunnat konstatera att det var en fantastiskt bra sådan! Det var kul med omväxling, en storstad och turistlivet. Vi känner oss ganska färdiga med Kauai och tycker det ska bli roligt att få komma hem till Sverige.
 
På köksbordet låg också en väldigt fin överraskning när jag kom hem! Mammas moster Ingrid hade skrivit ett brev till mig och skickat med ett litet bokmärke som jag är säker på att hon har gjort. Är det frivolitet tro?. Tack Ingrid :) Bild kommer inom kort. 
Som om det inte var nog fick jag idag ett vykort av kompisen i Österrike,  Kajsa-Lena. Kuul!
 
Klockan är 20.00, regnet vräker ner, men jag och Linda har bestämt oss för att dra till stranden. Vi ska ta ett nakendopp. Vad vore en resa till Hawaii utan skinny dipping? ?
 
 

Kommentera

Publiceras ej