I måndags tog jag, pappa, Andreas och flickvännen Caroline en tur till bästkusten. Vid Tjörn mötte vi upp min klassompis Klara och tog därefter en tur till Mollösund på Orust. Vi gick runt bland pittoreska hus med glassen i hand hann med ett dopp i det blå. Till detta bör sägas att ingen kamera var med. Inte från min sida i alla fall. Jag har kommit in i en slags kamerakris. Efter att ha fotat med mammas Nikon D90 alldeles för mycket vill jag nu inte längre ha min D5000. Följderna kan bli dyra. 
Jag vill nämligen köpa nytt.
Förra veckan ställde jag till med bullbak. Det var gott. 

2 kommentarer

Amelia

31 Jul 2014 13:12

Vacker som en dag! Hoppas du har en fantastiskt bra sommar! :)
Kramkram

Svar: Fina Amelia! Tack, detsamma * 2 :) Kraam! Ses vi på Frizon??
Paulina

Amelia

03 Aug 2014 19:45

Vi ses på frizon! :D Och om vi får tid över tycker jag vi borde ha våran efterlängtade picknick på ett tak!

Svar: Kul! Jajaja!! :)
Paulina

Kommentera

Publiceras ej