Jag skulle vilja kalla dem "mormors ringar". Det låter alltid mysigt när kakor namnges efter den tidigare generationen. Hembakt med de bästa knepen. 
Så är det också här. Även fast jag kallar ringarna "Märtas ringar" lyckades de bli perfekta. [Å andra sidan är Märta också ett mysigt namn]. Efter vad jag lärt mig av mamma bakade vi (jag och matilda) dem på sur grädde - vilken också fick henne att fly fältet (ja hon stod faktiskt inte ut, utan lämnde mig till att baka ut de närmare hundra kakorna). 
Men vad goda de blev!
 

3 kommentarer

Alexandra

28 Aug 2015 16:34

Mums! Ser gott ut! :D

Svar: Ja de är inte dumma :)
Paulina

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

28 Aug 2015 19:41

mumms

Svar: mmm :)
Paulina

Irene

02 Sep 2015 19:58

Hejsan
Märta Levins ringar var de bästa och har du bakat som hon är de säkert lika läckra. De ser mycket goda ut. Så det ser vi framemot att få smaka på. Hihi

Svar: Ja de slår de flesta ringar! hehe :)
Paulina

Kommentera

Publiceras ej