Jag är mitt uppe i ett dator-bytande. Igen.. Dustin tar hem priset som sämsta kundtjänst.
 
Mitt i allt ska det lämnas in foton till riks-tävling, ordnas med blogginlägg och skrivas inlämning för VFU-kursen. Hjälp. Datorn tar en alldeles för stor plats i mitt liv.!
 
Idag har jag haft en riktigt skön dag på praktiken, med både experiment, högläsning ur Mio min Mio och målning av trolldegs-bokstäver. Läraryrket verkar ju ändå va nått!

Jag har alltid varit en mångsysslare. Typ 556 järn i elden. Impulsiva saker är lite av min grej. För två år sedan när jag försökte komma på nyårslöften och klockan var runt 23.58 bestämde jag mig för att ta jägarexamen. Denna vecka är det nått nytt. Efter en annons som dök upp i tidningen hoppade jag och mamma på en biodlingskurs. Varför inte? Någon gång ska man väl ändå ha nytta av sina kunskaper.

Kommentera

Publiceras ej